REKLAMA
Znaleziono 105 wyników
inwestycja
Pokaż inwestycję
Wars Sawa Junior Office
Warszawa, Śródmieście, Marszałkowska 104/122
całkowita powierzchnia
6000 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
18.90
Atrium zmieni przestrzenie publiczne wokół Domów Towarowych Wars Sawa Junior w Warszawie artykuł
Pokaż artykuł
Atrium zmieni przestrzenie publiczne wokół Domów Towarowych Wars Sawa Junior w Warszawie
Właściciel Domów Towarowych Wars Sawa Junior i zarządca Pasażu Wiecha w Warszawie, firma Atrium European Real Estate, podjęła współpracę z wielokrotnie nagradzaną pracownią architektoniczną Foster + Partners, doświadczoną w wielkomiejskich projektach rewitalizacyjnych. Jej specjaliści przeanalizują możliwości poprawy tego fragmentu miasta – od roku 2030 w dalszą przyszłość. Cel to przygotowanie na wyzwania przyszłości, tak aby budynki i ich otoczenie stały się atrakcyjną częścią wielofunkcyjnego śródmieścia Warszawy.
Globalna marka odzieżowa UNIQLO otworzy w Warszawie swój pierwszy sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Globalna marka odzieżowa UNIQLO otworzy w Warszawie swój pierwszy sklep w Polsce
Otwarcie jej pierwszego w Polsce pop-up store odbędzie się 27 października w Warszawie. Sklep zlokalizowany będzie w kompleksie handlowym Domy Towarowe Wars Sawa Junior, przy ulicy Marszałkowskiej, w samym centrum miasta.
Globalna marka odzieżowa UNIQLO wchodzi do Polski. Pierwszy sklep otworzy w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Globalna marka odzieżowa UNIQLO wchodzi do Polski. Pierwszy sklep otworzy w Warszawie
Kolejna wielka, światowa marka odzieżowa zadebiutuje w Polsce. Tym razem jest to japońska marka odzieżowa UNIQLO, zakwalifikowana przez Brand Finance jako 10. najcenniejszy brand modowy na świecie w 2022 roku. Fani marki do tej pory mogli zapoznać się z produktami LifeWear za pośrednictwem europejskiego sklepu internetowego UNIQLO.
Japoński gigant odzieżowy UNIQLO otworzy w Warszawie pierwszy sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Japoński gigant odzieżowy UNIQLO otworzy w Warszawie pierwszy sklep w Polsce
Kolejna wielka, światowa marka odzieżowa zadebiutuje w Polsce. Tym razem jest to japońska marka odzieżowa UNIQLO, zakwalifikowana przez Brand Finance jako 10. najcenniejszy brand modowy na świecie w 2022 roku.
Przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie powstanie pierwszy w Polsce dom handlowy HalfPriceartykuł
Pokaż artykuł
Przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie powstanie pierwszy w Polsce dom handlowy HalfPrice
W samym centrum Warszawy, przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie ma powstać pierwszy w Polsce dom handlowy HalfPrice. Powstanie na bazie obecnego, flagowego sklepu tej marki. Ma zajmować łącznie trzy kondygnacje, a jego powierzchnia wzrośnie z obecnych 2,8 tys. mkw. do 3,8 tys. mkw.
We Wrocławiu zostanie otwarty Butik Cyrkularny marki Ubrania Do Oddaniaartykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu zostanie otwarty Butik Cyrkularny marki Ubrania Do Oddania
W Centrum Handlowo-Rozrywkowym Pasaż Grunwaldzki zostanie otwarty Butik Cyrkularny marki Ubrania Do Oddania. Sklep będzie zlokalizowany na pierwszym piętrze galerii. Sklep miał otworzyć w środę, 3 sierpnia, ale drobne kwestie techniczne opóźnią premierę o dzień lub dwa. Otwarcie nastąpi do końca tego tygodnia.
Adidas otworzy w Warszawie swój największy sklep w Europie Środkowej i Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
Adidas otworzy w Warszawie swój największy sklep w Europie Środkowej i Wschodniej
Adidas zdecydował się na otwarcie w Warszawie swojego największego sklepu w Europie Środkowej i Wschodniej. Salon zlokalizowany będzie w warszawskich Domach Towarowych Wars Sawa Junior, w centrum miasta, przy ulicy Marszałkowskiej.
[śląskie] Sarni Stok z hipermarketem Carrefour w nowej odsłonieartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Sarni Stok z hipermarketem Carrefour w nowej odsłonie
Carrefour Polska oddaje do użytku klientów Centrum Handlowego Sarni Stok w Bielsku Białej hipermarke...
W Polsce buduje się mniej centrów handlowychartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce buduje się mniej centrów handlowych
Jak wynika z najnowszego raportu CBRE w pierwszym kwartale 2022 r. do użytku oddano zaledwie 40 tys. mkw., a 250 tys. mkw. zostaje w budowie. Zdecydowana większość, bo 230 tys. będzie oddane do użytku jeszcze w tym roku.
Małe miasta skupiają już 25 procent całkowitej podaży nowej powierzchni handlowej w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Małe miasta skupiają już 25 procent całkowitej podaży nowej powierzchni handlowej w Polsce [RAPORT]
Całkowita powierzchnia handlowa w Polsce wynosi obecnie 13,15 mln mkw. Od stycznia do września 2022 r. rynek powiększył się o 184,1 tys. mkw. nowej przestrzeni handlowej, z czego 94 proc. to parki handlowe. W budowie pozostaje 355 tys. mkw. powierzchni handlowej, głównie w małych miastach – wynika z najnowszego raportu CBRE. Wciąż popularne są obiekty typu "convenience", ale równolegle na rynku rozwija się segment projektów wielofunkcyjnych, w których handel pełni rolę uzupełniającą.
[Warszawa] Po spokojnym półroczu na rynku handlowym, centrum Warszawy czekają spektakularne zmianyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Po spokojnym półroczu na rynku handlowym, centrum Warszawy czekają spektakularne zmiany
Międzynarodowa firma doradcza JLL opublikowała raport „Warszawski rynek nieruchomości” po II kw. 201...
Japońska marka modowa UNIQLO otworzyła pierwszy sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Japońska marka modowa UNIQLO otworzyła pierwszy sklep w Polsce
Kolejna światowa marka debiutuje na polskim rynku handlowym. 26 września 2024 otwarte zostały drzwi pierwszego stałego sklepu japońskiej marki UNIQLO w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie. Powierzchnia sprzedażowa to blisko 1300 mkw.
[Polska] TOP10 miast z największym nasyceniem powierzchnią handlową w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] TOP10 miast z największym nasyceniem powierzchnią handlową w Polsce
Polski rynek handlowy jest już mocno nasycony – w latach 2014-2018 rozwijał się w tempie średnio 4%...
[Warszawa] Warsinwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Wars
Warszawa, Praga-Południe, Soho Factory
Nowe otwarcia zdominowane przez parki handlowe i spadek poziomu pustostanów [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Nowe otwarcia zdominowane przez parki handlowe i spadek poziomu pustostanów [RAPORT]
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce w III kwartale 2024 roku urósł o kolejne 116 tys. m kw. Spadek średniego poziomu pustostanów w obiektach handlowych w największych polskich miastach oraz wzrost obrotów najemców pozwalają również stwierdzić, że prognozy rychłego końca galerii handlowych w Polsce były przedwczesne – takie wnioski płyną z raportu „At A Glance: Rynek nowoczesnego handlu w Polsce. III kwartał 2024” opracowanego przez analityków BNP Paribas Real Estate Poland.
[Warszawa] Villa Sportowainwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Villa Sportowa
Warszawa, Mokotów, Sportowa 5
[Warszawa] Sawa Dominwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Sawa Dom
Warszawa, Wola, Szulborska 3/5
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.artykuł
Pokaż artykuł
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.
Parki handlowe oraz centra codziennych zakupów (tzw. centra convenience) okazały się najbardziej odpornymi formatami handlowymi w czasie pandemii COVID-19. Ten format handlowy w Polsce dynamicznie się rozwija, a parki wiodą prym pod względem przyrostu podaży. W pierwszej połowie 2022 r. deweloperzy oddali 183 200 mkw. powierzchni najmu, z czego 66% w ramach parków handlowych oraz centrów convenience. Przewiduje się, że na rynku do końca tego roku pojawi się kolejne 341 700 mkw. powierzchni najmu, z czego 53% będą stanowiły parki handlowe. To byłby kolejny rekordowy rok w historii tego sektora pod względem dostarczenia nowej podaży.
Deweloperzy na rynku handlowym wciąż stawiają na małe miasta i małe formatyartykuł
Pokaż artykuł
Deweloperzy na rynku handlowym wciąż stawiają na małe miasta i małe formaty
W I połowie 2022 roku w Polsce oddano do użytku blisko 110 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, z czego 19 tys. mkw. stanowiły rozbudowy. Tym samym odnotowano najniższą półroczną podaż od pięciu lat. Dominującą pozycję wśród nowych inwestycji zajmują parki handlowe w małych miastach i prognozy na kolejne miesiące nie wróżą zmiany tego trendu.
REKLAMA